15 Φεβ 2017

ΤΙ ΑΙΩΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΩ;

 ΤΙ ΑΙΩΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΩ;










Πριν λίγες μέρες το δίποδο κτήνος που εκτέλεσε εν ψυχρώ τον δεκαπεντάχρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο δήλωσε πως "δεν πρόκειται να ζητήσει συγνώμη από κανένα 15χρονο". Ο συνήγορος υπεράσπισης του κτήνους πήρε την εντολή για την υπεράσπιση από τον πρόεδρο του σωματείου των ειδικών φρουρών. Πράγμα που σημαίνει πως οι πρακτικές του κτήνους είναι αποδεκτές από την πλειοψηφία του σώματος που υπηρετεί.
Ο μηχανισμός έπιασε δουλειά.
Χτες, στην Πάτρα, δικαζόταν ο Κώστας Πελετίδης, επειδή δεν έδωσε βήμα στους φασίστες μαχαιροβγάλτες της χρυσής αυγής ώστε να πραγματοποιήσουν τις προεκλογικές τους συγκεντρώσεις. Η περιώνυμη Αστική Δημοκρατία, αλληθωρίζοντας και ποιούσα την νήσσα, δίνει εντολή στον "μηχανισμό" να διερευνήσει το "δικαίωμα" του φασίστα να την εκμεταλλεύεται ώστε να της κάνει αργότερα την κηδεία.
Ο μηχανισμός πιάνει δουλειά και ο δήμαρχος σύρεται στα δικαστήρια.

Χτες, ο γνωστός και μη εξαιρετέος ν. δένδιας (ο και δέρνιας αποκαλούμενος) εγκάλεσε δημοσιογράφο επειδή οι απόψεις του τελευταίου δεν συνάδουν με αυτές του επιχειρηματία στην εφημερίδα του οποίου εργάζεται. Ο γνωστός δένδιας με την νοοτροπία στρατοδίκη και την πνευματική μετριότητα προβοκάτορα που έλεγε πως «το δόγμα Τζουλιάνι για τη μηδενική ανοχή είναι ένα πολύ ενδιαφέρον εργαλείο...». Το δόγμα, δλδ, "πρώτα πυροβολώ και μετά ρωτάω τα στοιχεία του νεκρού". Ο δένδιας δήλωνε επίσης πως "είναι παράνομο να κρατούν οι εργαζόμενοι κλειστά τα εργοστάσια". Ο δένδιας που απαγόρευε συγκεντρώσεις.
και που μαζί με την αστική του φάρα έχει δημιουργήσει ενάμιση εκατομμύριο ανέργους.
Ο δένδιας έβαλε τον μηχανισμό να δουλεύει.
Οι φασίστες της χρυσής αυγής, αυτά τα αποβράσματα τα οποία χαίρουν των δικαιωμάτων της μεγαλόψυχης Αστικής Δημοκρατίας έκαναν σήμερα τα δικαστήρια γής Μαδιάμ, αφού πρώτα προκάλεσαν, χλεύασαν, προσέβαλαν και σκύλευσαν τον νεκρό Παύλο Φύσσα και κάγχαζαν μπροστά στη μάνα αυτού που οι ίδιοι δολοφόνησαν. Το έκαναν υπό ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. Οι πάνοπλοι αστυνομικοί είχαν επιτρέψει στον εσμό των φασιστών την είσοδο στην δικαστική αίθουσα αλλά απαγόρευσαν την είσοδο στους αντιφασίστες με το πρόσχημα έλλειψης θέσεων.
Οι φασίστες της χρυσής αυγής έχαιραν και εξακολουθούν να χαίρουν "ιδιαίτερης" προστασίας, στήριξης και προβολής από δημοσιογραφικά επιτελεία, υπουργούς, "παρακοιμώμενους" πρωθυπουργών και ένοπλους κατασταλτικούς μηχανισμούς. Όλοι θυμόμαστε τον κύριο μπάμπη και τις δηλώσεις του περί "σοβαρής χρυσής αυγής" καθώς και τον μπαλτάκο με τον κασιδιάρη για τις προσπάθειες προσέγγισης των "σοβαρών" χρυσαυγιτών.

Και δεν κάνει κακό να θυμηθούμε τον "δόκτορα" γκαίμπελς όταν δήλωνε "Πάμε στο Ράιχσταγκ, προκειμένου να προμηθευτούμε από το οπλοστάσιο της δημοκρατίας τα δικά τους όπλα. Είμαστε βουλευτές του Ράιχσταγκ , προκειμένου να παραλύσουμε την δημοκρατία της Βαϊμάρης με τη δική της υποστήριξη. Αν η δημοκρατία είναι τόσο ηλίθια μαζί μας για αυτό το κακό με δωρεάν εισιτήρια και συσσίτια, αυτό είναι δικό της θέμα.
Δεν ερχόμαστε ως φίλοι, ουτε ως ουδέτεροι. Ερχόμαστε ως εχθροί! Όπως ο λύκος ορμάει μέσα σε κοπάδι προβάτων, έτσι ερχόμαστε!"
Ολόκληρος μηχανισμός στήριξης, υπεράσπισης και επιβολής της περιώνυμης και καθαγιασμένης Αστικής Δημοκρατίας. Η συνέχεια του Κράτους!
Ένας μηχανισμός ένοπλης καταστολής, που δεν θα διστάσει να πυροβολήσει ακόμα και ένα δεκαπεντάχρονο παιδί, ένας μηχανισμός που θα χρησιμοποιήσει και θα επανδρωθεί με λούμπεν στοιχεία (το 50% των αστυνομικών ψηφίζουν τους νεοναζί χρυσαυγίτες), ένας μηχανισμός που οι αστοί θέλουν να μας πείσουν πως βρίσκεται υπεράνω της κοινωνίας, υπηρετεί και προστατεύει την κοινωνία κατά το "To serve and protect". Ένας μηχανισμός δημιουργίας και εφαρμογής νόμων κατά το δοκούν.
Ένας μηχανισμός που προέκυψε ως "ανάγκη εδικών σχηματισμών από ένοπλα άτομα....που στέκουν πάνω από την κοινωνία και αποξενώνονται από την κοινωνία" και για τον οποίο κάποιοι επικαλούνται ότι δημιουργήθηκε τάχα μου, επειδή "η κοινωνική ζωή έγινε πιο περίπλοκη, ότι οι λειτουργίες διαφοροποιήθηκαν κλπ". Τα επισήμαινε ο Λένιν στα 1917-1918 σημειώνοντας παράλληλα το πόσο εύκολα αυτές οι δήθεν "επιστημονικές" επικλήσεις "αποκοιμίζουν περίφημα τον μικροαστό".
Κι ας έλεγε ο Gramsci "πως ο φασισμός και η δημοκρατία είναι δύο όψεις μιας και μόνο πραγματικότητας, δυο διαφορετικές μορφές μιας και μόνο δραστηριότητας: της δραστηριότητας εκείνης που διενεργεί η αστική τάξη για να ανακόψει την προλεταριακή τάξη στον δικό της διάβα". Για την Ιστορία τις τραγωδίες και τις φάρσες τα 'χουν πει ο Χέγκελ κι ο Μαρξ.
Αυτός ακριβώς, όμως, ο μηχανισμός είναι και το όριο της Αστικής Δημοκρατίας. Μέχρις εκεί. Αυτός ο μηχανισμός, το Αστικό Κράτος, είναι προορισμένο να εκλείψει, να πεθάνει, αλλά "συν Αθηνά και χείρα κίνει".
Και αν ο επίκαιρος στις μέρες μας Βολτέρος ίσως είχε πει την περίφημη φράση "διαφωνώ μ' αυτό που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες" φαίνεται πως ο τσάρος νικόλαος Β' ίσως μέσα στην αριστοκρατική του αφέλεια θα μπορούσε να είχε πει "διαφωνώ με την επανάσταση σας αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σας να την κάνετε".
Κοντός ψαλμός αλληλούια.


Αριστειδης Μασμανιδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ